Дистанційне навчання
Тема уроку: "Спроби модернізації Османської імперії" Мета уроку: аналізувати причини й наслідки реформ в Османській імперії в другій половині XIX-на початку ХХ ст. |
Тема уроку: "Українське театральне та музичне мистецтво в др. пол. ХІХ ст" |
Тема уроку: Розвиток освіти і науки в другій половині ХІХ - на початку ХХ століття. Мета: дослідити умови розвитку та особливості українська культура другої половини XIX ст. |
Тема: Екосистема. Різноманітність екосистем. Завдання: Опрацювати § 50, зробити короткий конспект у зошит , скласти ланцюг живлення на вибір: лісу, степу, річки.
|
Тема: Неклітинні форми життя: віруси. Завдання: Опрацювати конспект, та відео матеріал. Записати у зошит визначення та зробити короткий конспект. |
Тема: Вуглеводи. Глюкоза. Завдання: Опрацювати § 32 з підручника. Пригадайте, що таке вуглеводи (біологія). Запишіть у зошит та вивчіть формулу глюкози. |
Тема: Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і штучні жири. Біологічна роль жиріві. Завдання: Опрацювати § 31 з підручника. Перегляньте презентацію та зробіть короткий конспект у зошит.
|
Мета. Ви повинні знати головні відомості про Р.Бредбері. |
Тема уроку: Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. Завдання: дослідити види транспорту , їх переваги та недоліки. |
Тема: Огляд основних еукаріотичних таксонів. Завдання: Опрацювати § 49 з підручника, зробити короткий конспект у зошит.
|