Дистанційне навчання
Тема: Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Завдання: Опрацювати § 36. |
Тема: Розв’язування експерементальних задач. Завдання: Пригадайте що таке реакція обміну, індикатори і їхня реакції на речовини. Виконайте завдання 1,2 письмово у зошит. |
Тема: Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук. Завдання: § 35 з підручника. Завдання для самоконтролю ст.130 2,3 письмово у зошит. |
Тема: Порушення роботи імунної системи. Завдання: Опрацювати § 54 з підручника. Знати відповіді на запитання ст. 187.
|
Тема: Імунна система. Імунітет. Завдання: Опрацювати §53 з підручника, відео матеріал. Зробити короткий конспект. |
Тема: Порушення роботи ендокринної системи. Завдання: § 52 з підручника.
|
Тема: Ендокринна система. Завдання: § 51, знати розташування залоз внутрішньої секреції та їх значення. |
Тема: Гуморальна регуляція. Гормони. Завдання: Опрацювати § 50 з підручника, презентацію, знати що таке гормони і їх значення. |
Тема: Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Завдання: Опрацювати § 49 з підручника, відео матеріал та презентацію. Зробити короткий конспект у зошит.
|
Тема: Сон. Біоритми. Завдання: Опрацювати § 48 з підручника, відеоматеріал та презентацію. Записати короткий конспект у зошит. |