Дистанційне навчання
Основні символи держави.Національні та державні символи України.Конституція України ( ст.10,ст.20,ст.67). |
Множення чисел,які закінчуються нулями (24000x40).Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
Урок розвитку зв*язного мовлення. Світ фантазій і пригод.Написання удосконаленого тексту. Д.з. Повторити правила.
|
Множення круглих чисел на одноцифрове число (67000x7).Розв*язування практично зорієнтованих задач на заходження площі об*єкта прямокутної форми. № 808(усно),809,810,812,813. Д.з. № 815,816. |
Життя і творчість Максима Рильського.М.Рильський "Дитинство", "Ким хочеш бути, хлопчику..? Д.з.с. 113-114 виразно читати вірші.Вивчити вірш "Ким хочеш бути, хлопчику..? С.114. |
Навчальний проект (за вибором)"Ми живемо в Євразії","Розмаїта Африка", "Подорож Антарктидою","Цікавий світ Австралії", "Такі різні Америки". |
Повторення вивченого про дієслово.Роль дієслів у реченні. Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми.Пряме і переносне значення дієслів. Вправа 263( завд.2),265 (завд.2),266 (завд.2),266(завд.2) Д.з. Вправа 269(завд.2).Вивчити правило с.134.Повторити правила з розділу "Займенник". |
Площа.Формула площі прямокутника.Вимірювання площі палеткою.Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. № 785,791,800,801. Д.з. № 804,805. |
Життя і творчість Павла Тичини.П.Тичина "Де не глянь колоски" (уривок із вірша "Де тополя росте"), "Хор лісових дзвіночків","Сонце і дим" |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Як не любить той край..." Д.з: с.78(відповіді на запитання ,усно) |