Понеділок, 12.23.2024, 3:40 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Категорії розділу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Дистанційне навчання КУ "Гімназія с. Дунів"

Дистанційне навчання


Дистанційне навчання.Історія України. 8 клас.
04.20.2020, 7:02 PM

Опрацюйте матеріал параграфа №35 , презентацію та відеоматеріали.

Складіть короткий конспект в робочому зошиті. 

Презентація на тему: Освіта в Україні у XVIII ст.

Слайд 1

Презентація на тему: Освіта в Україні у XVIII ст.

У XVIII ст. культурний процес і культурний розвиток українського народу значн...

Слайд 2

У XVIII ст. культурний процес і культурний розвиток українського народу значно активізувалися, власне XVIII ст. стало періодом великого культурного піднесення, у суспільстві відбулося соціальне розмежування і почався природний процес формування культурних блоків – феодального класу і народних мас.

Розвиток освіти в України був неоднаковим в: Правобережній Україні Буковині, ...

Слайд 3

Розвиток освіти в України був неоднаковим в: Правобережній Україні Буковині, Закарпатті Центральній Україні

В Україні спостерігався відносно високий порівняно з Росією рівень письменнос...

Слайд 4

В Україні спостерігався відносно високий порівняно з Росією рівень письменності. У багатьох селах функціонували школи, де навчалися діти старшини, козаків і селян. Так, на Слобожанщині була 131 трирічна церковнопарафіяльна школа. Церковнопарафіяльна школа на Слобожанщині

Наука і освіта вищого рівня зосередились у Києво-Могилянській академії, яка б...

Слайд 5

Наука і освіта вищого рівня зосередились у Києво-Могилянській академії, яка була першим і найкращим за значенням вищим навчальним закладом України. Києво-Могилянська академія

Слайд 6

 

Академія мала велику бібліотеку, яка наприкінці XVIII ст. налічувала близько ...

Слайд 7

Академія мала велику бібліотеку, яка наприкінці XVIII ст. налічувала близько 10 тисяч томів з різних галузей знань на всіх європейських мовах, якими вільно володіли студенти. Соціальний стан студентів був досить різний – від дітей заможних родин до дітей міщан. В Академії крім наукових студій розвивалися мистецтва. Одними з найпопулярніших стали театральні вистави; авторами п’єс, режисерами й акторами були викладачі та студенти Академії.

На Правобережній Україні та в західнослов’янських землях розвитку освіти і на...

Слайд 8

На Правобережній Україні та в західнослов’янських землях розвитку освіти і науки заважали польські поміщики. Польські реакційні кола всіляко перешкоджали українському спрямуванню Львівського університету, єдиного вищого навчального закладу в Галичині. Львівський університет

На Буковині стан освіти був ще гірший. За турецького панування тут не було ма...

Слайд 9

На Буковині стан освіти був ще гірший. За турецького панування тут не було майже жодної школи, а з приходом австрійців відкрито лише кілька, але викладання велося переважно румунською та німецькою мовами. У Закарпатті при активній політиці мадяризації працювала невелика кількість церковно-уніатських шкіл, де викладання велося мовою “руською”. І тільки наприкінці XVIII ст. У Мукачевому було відкрито семінарію.

У районах центральної України науковими осередками стали: Незважаючи на 30-рі...

Слайд 10

У районах центральної України науковими осередками стали: Незважаючи на 30-річні репресії після мазепинського виступу, Академія продовжувала свої наукові традиції. Загалом за 150 років існування Академії в ній навчалося близько 25 тисяч українців, з її стін вийшла більша частина свідомої української інтелігенції, яка у XVIII ст. Займала всі урядові місця. І. С. Мазепа Київ Харків пізніше Одеса

Наукова думка України активізувалася завдяки діяльності відомого філософа і п...

Слайд 11

Наукова думка України активізувалася завдяки діяльності відомого філософа і просвітника Ф. Прокоповича. Він одним із перших приніс в українську наукову школу кращі набутки наукової системи Європи. Він уводить у науковий і навчальний обіг Академії новітні астрономічні дослідження, зокрема Г. Галілея. Г. Галілей

Великий внесок у літературу зробив Г. Сковорода. Він набисав багато пісень, я...

Слайд 12

Великий внесок у літературу зробив Г. Сковорода. Він набисав багато пісень, які широко розійшлися в народі, байок, де висміював гонитву дворян за титулами та інші людські пороки. Та одна з найбільших заслуг митця полягає в тому, що він перший у літературному процесі почав користуватися живою українською мовою. Художня проза Сковороди - збірник "Байки харківські"

Історичні твори, які виходять у першій половині XVIII ст., генетично пов’язую...

Слайд 13

Історичні твори, які виходять у першій половині XVIII ст., генетично пов’язують період Гетьманщини з княжою добою, щоправда тут більше романтичних домислів і міфології. Найвизначнішими з них є твори П. Симоновського “Краткое описание о козацком малороссийском народе” та С. Лукомського “Собрание историческое” Найбільша цінність усіх цих творів у тому, що їхні автори доводять: український народ – це єдина спільність, яка має глибокі історичні корені.

Відсутність воєнних конфліктів високий соціальний статус дали можливість укра...

Слайд 14

Відсутність воєнних конфліктів високий соціальний статус дали можливість українській старшині, а особливо її дітям, уже у XVIII ст. здобути високу і блискучу освіту в: українських російських європейських навчальних закладах.

Отже, у XVIII ст. освіта і наука в Україні були на досить високому рівні. Про...

Слайд 15

Отже, у XVIII ст. освіта і наука в Україні були на досить високому рівні. Про це свідчить висока освіченість українського народу. Студентами навчальних закладів могли були не лише заможні верстви населення, але й діти міщан. Початкова освіта була доступною для всіх. Осередком освіти у XVIII ст. стала Києво-Могилянська академія.

Категорія: 8 клас | Додав: dunivznz
Переглядів: 132 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar