Понеділок, 12.23.2024, 3:54 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Категорії розділу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Дистанційне навчання КУ "Гімназія с. Дунів"

Дистанційне навчання


Біологія
04.09.2020, 7:07 PM

резентація на тему : "Навчання та пам'ять"

 

Види навчання: Пояснювально-ілюстративне навчання; Проблемне навчання; Програмоване навчання; Комп'ютерне навчання.

 

 

Тема: Навчання та пам’ять

Для чого людині навчатися? Мозок людини здатен учитися все життя - з моменту народження до самої смерті. Гордон Драйден

СЛАЙД № 2

Для чого людині навчатися? Мозок людини здатен учитися все життя - з моменту народження до самої смерті. Гордон Драйден

Навчання – це цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань умінь і навичок і способів пізнавальної діяльності людини. Навчання є основною і сп...

СЛАЙД № 3

Навчання – це цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань умінь і навичок і способів пізнавальної діяльності людини. Навчання є основною і спеціальною формою засвоєння новим поколінням суспільно-історичного досвіду.

Навчання стає можливим тільки при спільній діяльності дитини і дорослого, учня і вчителя . Необхідна умова навчання – спілкування.

СЛАЙД № 4

Навчання стає можливим тільки при спільній діяльності дитини і дорослого, учня і вчителя . Необхідна умова навчання – спілкування.

Види навчання: Пояснювально-ілюстративне навчання; Проблемне навчання; Програмоване навчання; Комп'ютерне навчання.

СЛАЙД № 5

Види навчання: Пояснювально-ілюстративне навчання; Проблемне навчання; Програмоване навчання; Комп'ютерне навчання.

Вид навчання суб’єкт-об’єктне.

СЛАЙД № 6

Вид навчання суб’єкт-об’єктне.

суб’єкт-суб’єктне навчання

СЛАЙД № 7

суб’єкт-суб’єктне навчання

Проблемно- пошукове Проблемна ситуація → проблема → пошук шляхів розв’язання → розв’язання проблеми.

СЛАЙД № 8

Проблемно- пошукове Проблемна ситуація → проблема → пошук шляхів розв’язання → розв’язання проблеми.

Самонавчання Самонавча́ння (англ. self-instruction) — направлена індівідуумом діяльність на самостійне отримання знань і (або) досвіду.

СЛАЙД № 9

Самонавчання Самонавча́ння (англ. self-instruction) — направлена індівідуумом діяльність на самостійне отримання знань і (або) досвіду.

Навіщо людині пам’ять? Які властивості запам’ятовування?

СЛАЙД № 10

Навіщо людині пам’ять? Які властивості запам’ятовування?

Па́м'ять - психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, що дає можливість його повторного з...

СЛАЙД № 11

Па́м'ять - психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, що дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.

Властивості пам’яті: Швидкість; Тривалість; Готовність; Обсяг; Точність.

СЛАЙД № 12

Властивості пам’яті: Швидкість; Тривалість; Готовність; Обсяг; Точність.

Основні риси пам’яті : запам’ятовування ; збереження ; відтворення ; забування.

СЛАЙД № 13

Основні риси пам’яті : запам’ятовування ; збереження ; відтворення ; забування.

Види пам’яті: -за методами запам’ятовування : мимовільна ; довільна . -за збереженням інформації: короткочасна ; довготривала.

СЛАЙД № 14

Види пам’яті: -за методами запам’ятовування : мимовільна ; довільна . -за збереженням інформації: короткочасна ; довготривала.

За характером переважаючої психічної активності: рухова — пам'ять на рухи та їх системи. емоційна — пам'ять на почуття, які виступають стимулом до ...

СЛАЙД № 15

За характером переважаючої психічної активності: рухова — пам'ять на рухи та їх системи. емоційна — пам'ять на почуття, які виступають стимулом до діяльності. образна — пам'ять на уявлення: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. словесно-логічна — специфічна людська, запам'ятовується думка у формі понять.

За тривалістю збереження інформації: сенсорна пам'ять триває 0,2 - 0,5 секунди, дозволяє людині орієнтуватися в оточенні. короткочасна пам'ять забе...

СЛАЙД № 16

За тривалістю збереження інформації: сенсорна пам'ять триває 0,2 - 0,5 секунди, дозволяє людині орієнтуватися в оточенні. короткочасна пам'ять забезпечує запам'ятовування одноразової інформації на короткий проміжок часу - від кількох секунд до хвилини; довготривала пам'ять — збереження інформації протягом тривалого часу; оперативна пам'ять — проявляється під час виконання певної діяльності і необхідна для її виконання в кожний заданий проміжок часу.

Практична робота: “ Дослідження різних видів пам’яті” Завдання №1 Дослідити короткочасні пам’ять . На слайді 12 фотографій. Відтворіть їх у пам’яті...

СЛАЙД № 17

Практична робота: “ Дослідження різних видів пам’яті” Завдання №1 Дослідити короткочасні пам’ять . На слайді 12 фотографій. Відтворіть їх у пам’яті і запишіть їх у зошит у тій послідовності , в якій вони зображені на слайді.

СЛАЙД № 18

 

Завдання 2. Дослідити логічно смислову пам’ять . Відтворіть протягом 30 сек. Запропоновані для запам’ятовування 10 пар слів.

СЛАЙД № 19

Завдання 2. Дослідити логічно смислову пам’ять . Відтворіть протягом 30 сек. Запропоновані для запам’ятовування 10 пар слів.

Ліс- дерево Око-ніс Сніг-зима День-сонце Рука-пальці Дощ-парасолька Кущ-троянда Риба-вода Пісок-пустеля Ніч-місяць

СЛАЙД № 20

Ліс- дерево Око-ніс Сніг-зима День-сонце Рука-пальці Дощ-парасолька Кущ-троянда Риба-вода Пісок-пустеля Ніч-місяць

Завдання 3. Дослідити логічно смислову пам’ять . Відтворіть протягом 30 сек. Запропоновані для запам’ятовування 10 пар слів без логічного зв’язку

СЛАЙД № 21

Завдання 3. Дослідити логічно смислову пам’ять . Відтворіть протягом 30 сек. Запропоновані для запам’ятовування 10 пар слів без логічного зв’язку

Пиріг-нога ; Сніг –стілець; Театр-море; Клей-ворота; Чашка-дрова; ложка-півень; Гроші-гроза; Газета-лікоть; Гриб-диван; Сірники-вівця

СЛАЙД № 22

Пиріг-нога ; Сніг –стілець; Театр-море; Клей-ворота; Чашка-дрова; ложка-півень; Гроші-гроза; Газета-лікоть; Гриб-диван; Сірники-вівця

Завдання № 4 . Дослідити механічну пам’ять . Розгляньте уважно цифри протягом 30 сек. запишіть їх по пам’яті. 43 65 91 36 62 57 49 54 51 23 74 29

СЛАЙД № 23

Завдання № 4 . Дослідити механічну пам’ять . Розгляньте уважно цифри протягом 30 сек. запишіть їх по пам’яті. 43 65 91 36 62 57 49 54 51 23 74 29

Завдання №5 упродовж 2 хв уважно розглядайте картку з геометричними фігурами.

СЛАЙД № 24

Завдання №5 упродовж 2 хв уважно розглядайте картку з геометричними фігурами.

Домашнє завдання: Прочитати параграф з теми. Скласти правила тренування пам’яті. Дізнатися які існують тренувальні вправи для розвитку пам’яті.

СЛАЙД № 25

Домашнє завдання: Прочитати параграф з теми. Скласти правила тренування пам’яті. Дізнатися які існують тренувальні вправи для розвитку пам’яті.

Категорія: 8 клас | Додав: uljanalanova
Переглядів: 165 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar