Дистанційне навчання.ГЕОГРАФІЯ 6 клас. Льодовики і багаторічна мерзлота.
04.04.2020, 0:43 AM
1. Пропоную розгадати кросворд:
У виділеному стовпчику ви прочитаєте назву науки, яку будете вивчати.
2. Опрацюйте параграф 46 підручника
Знайдіть в інтернеті , що вивчає ця наука.
Дайте визначення поняття «льодовик» ( запишіть у зошит)
3. Знайдіть на карті атласу ст..18-19, яким умовним позначенням показані льодовики.
- Назвіть райони поширення льодовиків. Як ви думаєте, чому льодовики поширені на цих територіях?
- Напишіть причини виникнення льодовиків.
4. Проблемне питання: «Найвища точка Африки – вулкан Кіліманджаро розташований поблизу екватора, а наша Говерла у помірних широтах, де змінюються пори року, зимою випадає сніг. Погляньте на фото і спробуйте пояснити різницю того, що на Кіліманджаро є льодовик, а на Говерлі – ні!»
Знайдіть визначення поняття «снігова лінія». Запишіть у зошит.
5. Перегляньте фото. Опрацюйте підручник. Побудуйте схему «Види льодовиків». Чим вони відрізняються?
6. Перегляньте фотоматеріали за посиланням. Спробуйте навести приклади різних видів льодовиків. http://mapme.club/poradi/1055-30-najvidomishix-lodovikiv-svitu.html 30 фактів про льодовики
7. Перегляньте відео. Яку роботу виконує льодовик? За малюнком і текстом підручника дайте визначення поняття «морена»
8. Проблемне питання: «Усім відома катастрофа 1912 року, яка закінчилась загибеллю 1,5 тис. чоловік та найбільшого у світі пасажирського лайнера «Титанік». Чому трапилась дана трагедія? Що стало причиною?
Ознайомтесь із об’єктами причини катастрофи за відео посиланням:
9. Сформулюйте поняття «Багаторічна мерзлота».
Розгляньте карту ст. 18-19. Знайдіть райони її поширення. Позначте на контурній карті відповідним позначенням. ( там, де позначали водні об’єкти).