Дистанційне навчання
Тема: Наукове і мистецьке осмислення минулого. Завдання: опрацювати матеріал § 24 , переглянути відеоматеріали та написати висновок, то ж чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого. |
Тема: Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі. Завдання: Опрацювати § 48 з підручника. |
Тема: Охорона природи. Червона книга України. Завдання: Скласти Червону книгу своєї місцевості, заповнити таблицю( у цьому вам допоможе презентація) |
Тема: Екологічні проблеми та їх розв"язання. Завдання: § 46 з підручника, завдання 5 ст. 182 письмово у зошит. |
Тема: Людина - частина природи. Завдання: § 45 з підручника, а також письмово завдання з 22 слайду у презентації. |
Тема: Екосистеми. Завдання: § 44 з підручника. Завдання 6 ст. 172 письмово у зошит. |
Завдання з образотворчого мистецтва: |
Тема " Хто заклав підвалини української історичної науки". Мета. Узагальнити знання учнів про значення історії для людини,пояснити зміст понять «дослідники історії», «історичні праці», визначити роль М.Грушевського і В.Антоновича у розвитку історичної науки. |
Мета: Визначити, як історики довідуються про діяльність історичних постатей. |
Тема: Грунтове середовище життя організмів. Пристосування організмівдо життя у грунті. Завдання: Опрацювати § 43 з підручника. Дати відповіді на питання ст.161, завдання 4 письмово у зошит. |